FÅ FLER KUND RECENSIONER

Öka förtroende och kundbas

MASMEDIA hjälper dig att få fler online-recensioner genom några få klick

5/5

Fler kundomdömen

Att öka antalet recensioner på populära plattformar som Google, Trustpilot, Facebook och andra recensionssajter kan tydligt förbättra konverteringsgrad och försäljning.

Slipp negativa omdömen

Samla in privat feedback från kunder för att snabbt identifiera och åtgärda eventuella klagomål samtidigt som du undviker negativa recensioner

Recensioner på hemsidan

Bygg förtroende och öka kundernas engagemang genom att automatiskt highlighta de bästa recensionerna på din hemsida.

Dela kundbetyg på sociala medier

Marknadsför enkelt ditt företag på sociala medier genom att dela dina bästa kundrecensioner genom ett par klick.

Onlinerecensioner är viktiga för din verksamhet

Varje företagsidkare vet att kundrecensioner är viktiga, men hur värdefulla är de egentligen?

Fördelar av att få fler recensioner

Bättre SEO: Online-recensioner hjälper till att förbättra din positionering i Googles sökresultat och på Google Maps. Recensioner ger en stark signal till Google om ett företags auktoritet och relevans.

Mindre synlighet av negativa recensioner: Det är tyvärr en omöjlighet att ha enbart 100% nöjda kunder. Då och då kryper det in en ”missnöjd kund” som lämnar en negativ recension, så är det bara. Men att då ha ett stort antal positiva recensioner hjälper till att förskjuta de ev negativa recensionerna så att de är mindre synliga och gör din rating mer stabil.

Mer synlighet och klick: Att ha fler recensioner från dina kunder hjälper dig att sticka ut från dina konkurrenter, särskilt i din Google Företagsprofil (maps). Ett högre antal recensioner och ett utmärkt betyg förbättrar synlighet och lockar fler klick, samtal och besök till ditt företag.

Bygg förtroende: Positiva kundrecensioner har en enorm inverkan på förtroendet hos dina potentiella kunder. En nyligen gjord studie avslöjar att en kund läser i genomsnitt 10 kundrecensioner innan den känner sig trygg att ta kontakt. Att också vara transparent och svara på recensioner visar att du värderar dina kunder och att du bryr dig om deras upplevelse med ditt företag.

Konkurrensfördel: Ett företag med fler recensioner och bättre betyg än sina konkurrenter uppfattas av konsumenter som ett bättre och mer pålitligt alternativ.

Ökad försäljning: Den sociala trovärdighet som online-recensioner ger hjälper dina kunder och prospekt att känna sig säkra på att du är kapabel att ge dem den service de efterfrågar. Detta hjälper dig att generera fler kvalificerade leads som direkt påverkar din företagsinkomst.

Vem är MASMEDIA för?

MASMEDIA är idealiskt för företag där ägare eller ansvarig person är 100% fokuserad på själva verksamheten och inte vill slösa tid på den manuella processen att kontakta och följa upp alla sina kunder för att be dem lämna en recension online.

Om du är tandläkare, mäklare, frisör, bilverkstad, snickare, plåtslagare, rörmokare, elektriker, låssmed eller någon annan hemtjänstleverantör är MASMEDIA för dig.

Varför välja MASMEDIA?

MASMEDIA utvecklades specifikt för att hjälpa små och medelstora företag och lokala företag att öka sitt online-förtroendekapital och auktoritet på ett enkelt och effektivt sätt genom att administrera fantastiska kundrecensioner.

Allt började som en mervärdestjänst som vi erbjöd våra klienter i vårat SEO-företag, men vi insåg snart att den här tjänsten hade potential att vara ett fristående verktyg som kunde hjälpa många företag. Så föddes MASMEDIA.

Eftersom vi började som en digital marknadsföringsbyrå förstår vi helt utmaningarna för små och medelstora företag. Vi vet hur viktigt ett gott rykte är, på och utanför internet, för framgång och tillväxt i ett företag.

Välkommen till MASMEDIA. Vi finns här för att hjälpa dig.

Funktioner och fördelar

Öka antalet 4- och 5-stjärniga recensioner, hantera 1-3 stjärniga  recensioner, boosta rankingen på Google och förbättra din ROI.